() | Auburn Highlands [Hard]

Random Text

Hi!!! This is a map I made that originally was gonna be Crazy but turned out to be hard. Yes every single autumn map is hard I know (well not all of them but I see a trend like this). Anyways, third map that I made. Hope you enjoy it.


Important Information

:arrow_forward: Status: V2.A Current Version, Supporting Updates in Case Something Major Happens
:arrow_forward: Part Count (as of 1/22/2020): 2,155
:arrow_forward: Part Count w/MeshParts & UnionOperations (as of 1/22/2020): 2,801
:arrow_forward: ID: 4527991719 / gwaf2*
:arrow_forward: Demo ID: Nah
:arrow_forward: Creator(s): Visual_VDvanox
:arrow_forward: Goal: This map was made for fun and is not intended to be inside of the official FE2 game.


Description

Typical autumn map with some magic stuff in it. It was mainly inspired by Sunset Bloom and Marmalade Heights. There is a little bit of other inspirations here and there but I’m not gonna get into that.

Pictures and Videos (Outdated)

Videos

FedeDoesStuff/@anon48045835 - https://www.youtube.com/watch?v=h3YLQooRQuk

Fopdooodle/@Fopdooodle - https://www.youtube.com/watch?v=ml5cnOKAmKo

FedeDoesStuff/@anon48045835 - https://www.youtube.com/watch?v=UCVv26JRCOs (Official Release)

RichardiOS275/@RichardIosRBX - https://www.youtube.com/watch?v=uUuHboLoWsQ (Mobile Run)

authori - https://www.youtube.com/watch?v=U1d3TTDsc_k

PhantlessV2 - https://www.youtube.com/watch?v=bNGVO7rKt8M / https://www.youtube.com/watch?v=VJhRBw1RJ7o

InocularGaming/@Inocular - https://www.youtube.com/watch?v=zX4MdOUO7eY

Lucas_RobloxYT - https://www.youtube.com/watch?v=rUFaX3FtsKY

Veteck ok 2 - https://www.youtube.com/watch?v=rUFaX3FtsKY

Gentleberry16 Gerek - https://www.youtube.com/watch?v=amwqFrNLm80

Disclaimer: Videos go in the order I find out about them. Ex: Guy who makes video on this second gets on the list first.

Also pictures will get updated when V2.B comes out.


Brief Summary (Outdated):

  • Picture 1: The spawn on an island. This is also the map image lmao

  • Picture 2: A view of button two. Yea that’s a nice description of what this picture is, isn’t it?

  • Picture 3: A semi-full view of the first section. Two buttons are in view.

  • Picture 4: The entrance to the cave and Button 5 (A group button).

  • Picture 5: The cave. The design was inspired by Magmatic Mines’s. There’s two buttons here and it’s fairly short in this area so you should be fine.

  • Picture 6: Swimming section of the cave. Might change this in a late update.

  • Picture 7 & 8: Second outdoor section. First one is without all buttons activated, second one is with all buttons activated and it doesn’t look empty.

  • Picture 9: Current path to endzone.


Map Revoow :clap:

(Scale of 1-10) What do you rate the detail?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 voters

(Scale of 1-10) What do you rate the gameplay?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 voters

(Multi-Choice) What is your overall statement on the map?

  • Yuck!
  • Meh.
  • Okay.
  • Cool.
  • Good.
  • Great!
  • Awesome!
  • Amazing!
  • PORFECT

0 voters

(Scale of 1-10) What is your overall rating for the map?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 voters


:thonk: i commit write sentence thing lol

That rock bridge thing looks like a plank of rock. Maybe add some wedges underneath it (sorta like supports) so it doesn’t look boring?

Maybe the name could be “Autumn Scapes”?

Noice, I could think about the name :oof:

10/10 name

6 Likes

Marmalade Hideaway lolxd

2 Likes

Think of a normal name lol.

Obviously lol.

Bet you’re gonna say something like “Autumnatishnufication Transulutationen”

10 Likes

yay

the trees are superior

1 Like

omg yes i’m voting right now owo epic

1 Like

try putting humps on the ground, can be meshes or whatever

a suggestion: make a fitting ambience lol

1 Like

“Deteriorate Escarpment” just a name idea :oof:

1 Like

call it deserted undergrounds

mom can i play the harp and then throw it out the window plez

2 Likes

Yes, after you have done with it, you will no longer to use your wifi anymore.

1 Like

I’ll try to put that in, it’s not decided yet though…

1 Like

haha yes

1 Like

seems legit