Quantcast

Overminted's Map Fiasco

im literally gonna use this as a map showcase or something since i dont want to make crazy waste his money bcoz of a topic

so yeet

4 Likes

bro did you just invite @weawea100vn into the studio

1 Like

no lmao
pls stop with that meme pls, its not anything similar to her style kk?

ok, i was joking, don’t take it seriously plez

Looks cool, maybe add some wedges or something on the walls so it doesnt look too flat

1 Like

I kinda like the terrain of this map, mgmg.

1 Like

looks pretty cewl

1 Like

spikes yikes

2 Likes

any good scripters xd

no

1 Like

wait till i snow tree you xd

reverse card

1 Like

OoFtOpIc

oh ma gawd looks Chill

3 Likes

Is it true your a wamen?

wat te hel is dat?? >:C

Wamen is Wamen

why do you care though?

I dunno lel

I wanted to ask I guess