Quantcast

(Updated images + New ID) EndGame [Crazy]

Status: Completed
ID: 2497652777
Creators: Artexziz,minecraftalien4354,VioletRhys89 & 656339
Difficulty: Crazy
Water States: Lava and Acid
Music: https://www.youtube.com/watch?v=lrpS69H1RRU
Buttons: 23
Parts: 6.7k (i think)
Map Pictures:
First room with the first button


Second room with the second btn and first swimming room

Third room with the 3th and 4th btn

4th room with 4 btns

Freezer room (5th room) with 3 btns


6th room with only 2 btns
7th room swimming room with 2 btns
8th room with 3 btns
9th room with 1 btn
10th and last room
Exit region

Videos:
N4kt’s vid(outdated ver)

Diamond Splash’s vid (kinda outdated ngl lol)

RoZiGaming - ROBLOX’s vid(Current ver)

givemenamepls’s vid

Haibara 1’s vid

SuperXD man’s vid


well i thought of making a little bit of an update to this post because its o l d
so here goes nothing

Status: Completed/Finished (no more map updates because i have other maps)
ID: 2590161729
Creators: Artexziz,Violetrhys89,minecraftalien4354/MeshyOryx/Surrealbeing or whatever his username is currently & 656339
Difficulty: Crazy
Water States: all of them
Music: https://www.youtube.com/watch?v=lrpS69H1RRU
Buttons: 25
Parts:6.8k (Instances 8.3k)
haha part count go brrr

outside view of the map:


inside view of the map:

does this even count as a room

im not fixing the bright neon parts because those things are grouped and its really messy

gotta be honest this vent looks 10/11

this is prob the 4837298th jojo reference in this map ngl and ofc the end of it

““Secret”” room

(its inside that screen from the last image)

i think i didnt miss anything else so there you go
(no im not putting videos here because theres a lot of them)

heres a sneak peak:

k im done here

Haha yes

4 Likes

Techy goodness

1 Like

n i c e

3 Likes

Amazing, fun, and detailed map. I love the sound effects, and the best part is that the map name is the OST by Waterflame. Hope to see another map like this soon!

3 Likes

Im sooo confused why this map only has 2 votes

2 Likes

REVIVE FOR MORE VOTES!

oh look my old pfp XD

2 Likes

Why does this epic map have so little votes

2 Likes

ikr? IT NEEDS MORE

2 Likes

Agreed

1 Like

So you just name your map after the NAME OF ONE OF WATERFLAME’S SONGS!? The next thing we know is that your next map will be called HEXAGON FORCE!!!

4 Likes

:ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::clap::clap::clap:

1 Like

haha yes x2

1 Like

lol ok xd

1 Like

ecks deee

1 Like

Very good map, problem is that, even though it’s a Crazy map, it should still have a few pointers. After the 12th button, I was stumped.
EDIT: Nevermind, I found the path afterwards, my glasses must have been a bit foggy.

2 Likes

Here u go a gameplay of solo

2 Likes

Lol k anyways thanks for playing my map :D!

1 Like

hope you all enjoy

2 Likes

Oml
This is way too detailed
Ik his is done by 4 ppl but noice :000
Even my map that has around 8k parts ain’t that detailed >.>

2 Likes